ابزار هدایت به بالای صفحه

sepid poshane real

sepid poshane real
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sepid poshane real و آدرس sepid-poshane-real.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هافبک رئال مادرید گفت که از قهرمانی در لالیگا با وجود نقش اندکی که در آن داشته " خوشحال " است و آن را "مرحله دیگری " از دوران فوتبالش می داند . وی افزود :" خیلی زیبا بود هر چند که من نقش مهمی در آن نداشتم . این چیزی بود که به آن عادت نداشتم . " هر چند که سعی می کند مثبت نگر باشد و می گوید :" با انگیزه بیشتری به کارم ادامه می دهم تا دوباره بازیکن مهمی شوم . "
در مورد پنالتی بدی که مقابل بایرن زد تا تیم را حذف نزدیک کند گفت :" به خاطرش خودم را سرزنش می کنم اما دوران های بد دیگری در دوران فوتبالم داشته ام . مثل باخت در فینال چمپیونزلیگ یا میلان در سال 2005 یا حذف از جام جهانی های 2006 و 2010 . "
در مورد مورینیو گفت :" او به من کمک کرد و فرصت های زیادی داد " و افزود که :" نمی خواهم رئال مادرید را ترک کنم " و اعلام کرد که مورینیو در مورد آینده اش با او صحبتی نداشته است :" نه ، ما هرگز صحبت نکردیم چرا که لالیگا هنوز تمام نشده است . من سه سال قرارداد دارم و از طرف خودم می خواهم ادامه دهم . "   ..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:23 ] [ seyed aliasghar huseini & husein rezaei ]

درباره وبلاگ

just real--Viva real--viva C.ronaldo
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 19468
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما